Види роботи
|
Критерії
|
Обгрунтування критеріїв
|
Оцінка
|
Зміст
|
Розуміння завдання
|
Робота демонструє точне розуміння завдання
|
10
|
Включені матеріали, які мають безпосереднє відношення до теми, так і такі які не мають такого відношення
|
5
|
Більшість матеріалів не мають відношення до теми
|
3
|
Повнота розкриття теми
|
Розкрита повністю
|
10
|
Розкрита частково
|
5
|
Не розкрита
|
3
|
Стратегія вирішення проблеми
|
Викладена повністю
|
10
|
Викладена частково
|
5
|
Викладена не точно і неправильно
|
3
|
Робота групи
|
Планування роботи
|
Повністю спланована
|
5
|
Частково спланована
|
3
|
Не спланована
|
1
|
Розподілення ролей
|
Вся група працювала оптимально
|
10
|
Робота розподілена між більшістю
|
5
|
Робота розподілена між меншістю
|
3
|
Авторська оригінальність
|
Унікальна робота
|
10
|
Окремі авторські знахідки
|
5
|
Стандартна робота без авторської оригінальності
|
3
|
Оформ-
лення роботи (презен-
тація)
|
Граматика, відсутність помилок правопису
|
Відсутність граматичних, орфографічних і стилістичних помилок
|
10
|
Дрібні орфографічні, граматичні і стилістичні помилки
|
5
|
Грубі граматичні, орфографічні і стилістичні помилки
|
3
|
Стиль презентації
|
Єдиний стиль
|
5
|
Незначні відхилення від стилю
|
3
|
Не дотриманий стиль
|
1
|
Дизайн презентації
|
Оптимальна кольорова і стилістична гама
|
5
|
Порушена кольорова гамма
|
3
|
Відсутність будь-якої гармонії
|
1
|
Захист роботи
|
Якість доповіді
|
Присутність аргументації, логіки, повноти
|
10
|
Неповна аргументація, порушення логіки, неповне пердставлення результатів роботи
|
5
|
Відсутність аргументів з основних позицій, відсутність логіки, відсутність результатів дослідження
|
3
|
Обсяг і глибина знань з теми
|
Глибока ерудиція, відображення між предметних зв’язків з теми
|
10
|
Недостатня глибина знань з теми
|
5
|
Слабкі знання з теми
|
3
|
Культура мовлення, володіння аудиторією
|
Відмінна манера триматися перед аудиторією, грамотна мова, дотримання регламенту, утримування уваги аудиторії
|
10
|
Добра манера триматися перед аудиторією, грамотна мова з незначними мовні помилки, незначні порушення регламенту, часткове утримування уваги аудиторії
|
5
|
Невпевнена манера триматися перед аудиторією, бідність мови, порушення регламенту, не володіння аудиторією
|
3
|
Відповіді на питання
|
Повні і переконливі відповіді, дружелюбність, уміння використовувати відповіді для успішного розкриття теми
|
10
|
Не на всі питання переконливі і повні відповіді
|
5
|
Відповіді неповні і не переконливі
|
3
|