Види роботи |
Критерії |
Обгрунтування критеріїв |
Оцінка |
Зміст |
Розуміння завдання
|
Робота демонструє точне розуміння завдання |
10 |
Включені матеріали, які мають безпосереднє відношення до теми, так і такі які не мають такого відношення |
5 |
||
Більшість матеріалів не мають відношення до теми |
3 |
||
Повнота розкриття теми |
Розкрита повністю |
10 |
|
Розкрита частково |
5 |
||
Не розкрита |
3 |
||
Стратегія вирішення проблеми |
Викладена повністю |
10 |
|
Викладена частково |
5 |
||
Викладена не точно і неправильно |
3 |
||
Робота групи |
Планування роботи
|
Повністю спланована |
5 |
Частково спланована |
3 |
||
Не спланована |
1 |
||
Розподілення ролей |
Вся група працювала оптимально |
10 |
|
Робота розподілена між більшістю |
5 |
||
Робота розподілена між меншістю |
3 |
||
Авторська оригінальність |
Унікальна робота |
10 |
|
Окремі авторські знахідки |
5 |
||
Стандартна робота без авторської оригінальності |
3 |
||
Оформ- лення роботи (презен- тація) |
Граматика, відсутність помилок правопису |
Відсутність граматичних, орфографічних і стилістичних помилок |
10
|
Дрібні орфографічні, граматичні і стилістичні помилки |
5 |
||
Грубі граматичні, орфографічні і стилістичні помилки |
3 |
||
Стиль презентації |
Єдиний стиль |
5 |
|
Незначні відхилення від стилю |
3 |
||
Не дотриманий стиль |
1 |
||
Дизайн презентації |
Оптимальна кольорова і стилістична гама |
5 |
|
Порушена кольорова гамма |
3 |
||
Відсутність будь-якої гармонії |
1 |
||
Захист роботи |
Якість доповіді
|
Присутність аргументації, логіки, повноти |
10 |
Неповна аргументація, порушення логіки, неповне пердставлення результатів роботи |
5 |
||
Відсутність аргументів з основних позицій, відсутність логіки, відсутність результатів дослідження |
3 |
||
Обсяг і глибина знань з теми |
Глибока ерудиція, відображення між предметних зв’язків з теми |
10
|
|
Недостатня глибина знань з теми |
5 |
||
Слабкі знання з теми |
3 |
||
Культура мовлення, володіння аудиторією |
Відмінна манера триматися перед аудиторією, грамотна мова, дотримання регламенту, утримування уваги аудиторії |
10
|
|
Добра манера триматися перед аудиторією, грамотна мова з незначними мовні помилки, незначні порушення регламенту, часткове утримування уваги аудиторії |
5
|
||
Невпевнена манера триматися перед аудиторією, бідність мови, порушення регламенту, не володіння аудиторією |
3 |
||
Відповіді на питання |
Повні і переконливі відповіді, дружелюбність, уміння використовувати відповіді для успішного розкриття теми |
10
|
|
Не на всі питання переконливі і повні відповіді |
5 |
||
Відповіді неповні і не переконливі |
3 |